Mini projekt – Moje koláž
Tři vybraní žáci dostali za úkol někoho předvést. Ostatní se nejprve pokusili uhodnout osobu a následně diskutovali o charakterových vlastnostech tajemné osoby.
Na tabuli každý žák zaznamenával jednu zápornou a jednu kladnou lidskou charakterovou vlastnost.
Každý žák si obkreslil na papír svou ruku a vypsal do prstů vlastnosti. Mezi prsty žáci vepsali činnosti, které rádi dělají.
Potom si každý sám doplnil cvičení, které rozvíjí charakterové vlastnosti netradiční formou:
o Kdybych byl zvířetem, byl bych…, protože…
o Kdybych byl nábytkem, byl bych…, protože
o Kdybych byl autem, byl bych…, protože…
o Kdybych byl barvou, byl bych…, protože
o Kdybych byl jiným člověkem, byl bych…, protože…
o Kdybych byl hudebním nástrojem, byl bych…, protože
V další činnosti, nazvané Moje reklama napsali žáci ve spolupráci s předchozími body reklamu o své osobě.
Poté následovala v kruhu vizuální a verbální prezentace.
Autor Mery
o Kdybych byla zvířetem, byla bych veverka, protože se mi líbí.
o Kdybych byla nábytkem, byla bych lednička, protože mám ráda chlad.
o Kdybych byla autem, byla bych fiat, protože mi nepřijde jako laciné auto.
o Kdybych byla barvou, byla bych oranžovou, protože mám ráda tropy.
o Kdybych byla jiným člověkem, byla bych mentalistou, protožes od mala soustředím na věci a lidi.
o Kdybych byla hudebním nástrojem, byla bych kytara, protože na ní hraji a mám ráda její zvuk.
Moje reklama
Autor Mery
Kupte jsi mě, protože si ráda hraju s menšími dětmi. Hraju na kytaru a zpívám poprockové písně a sportuju. Nejčastěji hraji basketbal s kamarády, s menším bráchou hraju fotbal. V budoucnosti bych se chtěla podívat na ledovou apokalypsu, ale horolezec nejsem. Můj strejda je hudebník, takže k němu chodím 2krát týdně.
Žiji v pěstounské rodině. Mám pět nevlastních sourozenců. Ráda si hraji se svým psem.Když mi někdy něco nejde, tak se fakt nervnu.To aby mě pak člověk nechal dvě hodiny v klidu. Nejsem nějak moc chytrá, ale můžu vám vypočítat 1 + 1 :)
Popiš svého kamaráda
Učitel vybral dva žáky. Ti se před posadili zády k sobě, tak, aby na sebe neviděli. Jejich úkolem bylo ústně popsat žáka, který k nim seděl zády. Snažili se vzpomenout si, co má na sobě, jak má upravené vlasy atd.
Nakonec žáci tvořili mozaiku rukou.
klikni