Portfolio

 

Co pro mě portfolio znamená?

Portfolio je soubor různých samostatných prací žáka/yně

a dalších záznamů o dítěti, které jsou vytvořeny pro účely hodnocení.

Jeho smyslem je podněcovat myšlení a tvořivé aktivity žáka/yně a poskytnout

co nejširší obraz o tom, co se dítě učí a jakým způsobem.

V portfoliu se hodnotí pouze předem dohodnuté práce podle předem stanovených a

dítěti známých pravidel.

 

Co do portfolií ukládáme?

Součástí portfolií jsou především práce dětí, které máme na volných pracovních listech.

Například součástí tenářského portfolia jsou pracovní listy: Já a mé portfolio

– děti si nakreslí úvodní stranu do portfolia, aby bylo opravdu jejich;

Můj čtenářský životopis – kdo mi četl, když jsem byl malý/á, co nejraději čtu: pohádky, povídky, strašidelné příběhy apod., kde rád/a čtu atd.

 

Ahoj, tohle jsem já 

 

 

Jméno:

 

 

 

Věk:                                                          

Barva očí:

 

 

 

Barva vlasů:

 

 

Ve volném čase nejraději:

 

Moje nejoblíbenější knihy jsou:

 

Moje oblíbené místo na čtení:

 

Ve čtení bych si rád zlepšil/a:  podtrhni

  • Plynulost čtení:

 

  • Hlasitost:

 

 

  • Porozumění textu

 

Ve škole mám nejraději:

 

 

 

 

 

 

 

 

podpis:

 

 Portfolio máme rozděleno na několik kategorií nikoliv po předmětech.

                                                                     

Třídní pravidla

 

Tvořivé psaní

 

Zajímavosti a objevy                         

Samostatné práce

Učíme se společně

Čtení s porozuměním

Referáty

 

Pracovní listy

 

Ilustrace

 

Daltonské bloky

 

Sebehodnocení

 

Čtvrtletní hodnocení

Hodnocení rodičů

 

 

 

SEBEHODNOCENÍ ŽÁKA

 

Týden:                       

Jméno:

U

Č

P

N

Učivo

 

 

 

 

ČJ -Věcné čtení, Reklamní komunikace

 

 

 

 

M -Slovní úlohy

 

 

 

 

AJ -

 

 

 

 

VL -Světlo rozumu, Vláda Marie Terezie, Vláda Josefa II.

 

 

 

 

PŘ - Trávicí soustava

 

 

 

 

 

Datum:……………………………………………………

 

Podpis žáka:……………………………………………..

 

Podpis rodičů:…………………………………………..

 

 

U

umím

Č

umím částečně

P

umím s pomocí

N

neumím

 

                                  

 

 

 

ZPRÁVA Z DOMOVA – ŠKOLNÍ VÝSLEDKY

 

 

 

 

 

 

 

 

jméno:

 

 

hodnocené období:

 

Čeho podle vás dítě v tomto období dosáhlo?

 

 

Co se podle vás dítěti v tomto období ve škole líbilo?

 

S čím se podle vás muselo vaše dítě v tomto období podotýkat?

Čeho by podle vás chtělo vaše dítě v příštím období dosáhnout?

Čeho může podle vás vaše dítě v příštím období dosáhnout?

 

 

 

 

 

 

 

 

datum:

 

podpis rodičů: